Известие

Collapse
No announcement yet.

Вдигане на мощността на 156тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вдигане на мощността на 156тс

    Здравейте колеги,искам да попитам 2 неща...Освен с така наречения ''чип'',как още мога да покача мощността на колата ми,и според метода който се изполЗва колко ще ми струва?...И нормално ли е моторът да е доста шумен за 2,3 мин когато запаля колата,дори когато използвах течност за прочистване на инжекторите( честно казано,не се чува никаква промяна в начина на работа на двигателя).Казаха ми че можело да е от свещите....или инжекторите които уж прочиствам с тази течност в 50 л бензин.Мерси предварително
    CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX


  • #2
    Вариатора ти трака по всяка вероятност колега, а за чипа попрегледай форума и сам ще си отговориш.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Мерси
      CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от branny Покажи съобщение
        Здравейте колеги,искам да попитам 2 неща...Освен с така наречения ''чип'',как още мога да покача мощността на колата ми,и според метода който се изполЗва колко ще ми струва?...И нормално ли е моторът да е доста шумен за 2,3 мин когато запаля колата,дори когато използвах течност за прочистване на инжекторите( честно казано,не се чува никаква промяна в начина на работа на двигателя).Казаха ми че можело да е от свещите....или инжекторите които уж прочиствам с тази течност в 50 л бензин.Мерси предварително
        За тропането на мотора най-вероятно е от вариатора или /и повдигачи,но все пак трябва да се погледне колата.
        За мощността може-чип,генерация,валове-но са нужни пак доста средства.
        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

        Comment


        • #5
          Освен с така наречения ''чип'', мощността можеш да я промениш съществено с Turbo или Supercharger комплект. Подходящи гледах в Autodelta за мотори:

          преди 9.2000 http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=165

          след 8.2000 http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=583

          Както обаче ще се убедиш, точно тези са съизмерими по цена със самия автомобил и трябва сериозна работа по инсталацията им. Не знам дали и къде могат да се намерят по-евтини решения от същия тип без логото на Autodelta.
          Alfa Romeo 156 Sportwagon Selespeed '01 Distinctive

          Comment


          • #6
            Благодаря,колеги Дано не е вариатора,макар че шума не е като на дизелов двигател,а просто малко по-шумен за 2,3 мин
            CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

            Comment


            • #7
              Ooo, ти се радвай да е вариатор, че иначе става лошо
              По симптомите, които описваш е точно той. Не е болка за умиране и ако не те дразни, може да си го караш много време така - докато дойде време за обслужване, че иначе е безсмислено само него да сменяш. Имаше теми по въпроса и колегите твърдят, че не се отразява на разхода и вървенето на колата, тропането му.
              Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 11:17.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Ooo, ти се радвай да е вариатор, че иначе става лошо
                По симптомите, които описваш е точно той. Не е болка за умиране и ако не те дразни, може да си го караш много време така - докато дойде време за обслужване, че иначе е безсмислено само него да сменяш. Имаше теми по въпроса и колегите твърдят, че не се отразява на разхода и вървенето на колата, тропането му.
                Ами трябва да попитам един колега,който има сервиз
                CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Zeppelin Покажи съобщение
                  Освен с така наречения ''чип'', мощността можеш да я промениш съществено с Turbo или Supercharger комплект.
                  В Перфомънс.бг сега се продава един доста изгоден чарджър, но това предполага да се бориш с дебитомера за да го излъжеш като хората.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    ТХАНКС КОЛЕГА

                    ---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

                    Колега,между другото май някаде мярках колата ти,аз сега живея в Бургас,но май не тук ...
                    CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                    Comment

                    Working...
                    X